SmartDok är utvecklat för entreprenadbranschen och ger dig full översikt över dina projekt. Resultatet är en förenklad arbetsvardag och ökad lönsamhet.

Ta kontroll över dokumentationen från första spadtaget. Vi hjälper dig att komma igång!

Du behöver inte oroa dig för att komma igång med ett nytt system. Vi håller dig i handen och ser till ni kommer igång och får värde från start.

Det är hektiska tider i byggbranschen och vi vet att det inte alltid är så lätt att få tid över att sätta sig in i ett helt nytt system. Vi på SmartDok är experter på digital rapportering och säkerställer att ni får all den hjälp ni behöver för att komma igång. Vi hjälper alla våra kunder att komma igång effektivt och snabbt, utan extra kostnad.

Att alla våra nya kunder kommer igång och får ut förväntat värde av SmartDok så fort som möjligt ser vi som vår absolut viktigaste uppgift. Vi anpassar därför vår onboardingprocess (upplärning) utifrån varje kunds ambition, bransch och schema så långt det låter sig göras. För att säkerställa att detta lyckas har vi ett team som enbart jobbar med just detta.

Här kan du läsa mer om Carl och Anneli som är involverade i onboarding

Vi hjälper dig att komma igång

Carl på vår Customer Success-avdelning ser fram emot att hjälpa nya kunder att komma igång med att effektivisera sitt arbete under 2023.

Vi hjälper dig att komma igång

Carl på vår Customer Success-avdelning ser fram emot att hjälpa nya kunder att komma igång med att effektivisera sitt arbete under 2023.

Allt i ett system – du väljer modulerna själv

Det finns många alternativ för rapportering och dokumentation inom byggbranschen men SmartDok är unikt med att kunna erbjuda ett system som är användarvänligt, branschanpassat och samlar allt i en app.

Anpassa SmartDok efter dina behov – välj en eller flera av modulerna.

Nöjda kunder är det viktigaste av allt

Viktigast av allt är nöjda kunder och vi utvecklar därför vår produkt i linje med vad branschen behöver. Vi förbättrar kontinuerligt produkten med nya och förbättrade funktioner som efterfrågas av våra kunder. Här kan du se vad som lanserades 2022.

Nu är 2023 här och vi står redo att hjälpa er att digitalisera all er rapportering och dokumentation av timmar, löner, projekt, KMA, material, ÄTOR och mycket mer.

Kontakta oss idag så ser vi till att du kommer igång med SmartDok inom kort och får ut värde från dag ett.

Läs om vad kunder säger om oss: